Klacht, bezwaar of verbetervoorstel
Klachten, bezwaren of verbetervoorstellen worden afgehandeld door COKZ/NCAE. Het NCAE streeft ernaar de diensten zo goed mogelijk te leveren. Ondanks de zorgvuldige werkwijze kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als dit het geval is, kunt u dit kenbaar maken door het Formulier indienen klachten, bezwaren of verbetervoorstellen in te vullen en naar ons postadres te sturen: (geen postzegel nodig)
Stichting COKZ
t.a.v. mevrouw ing. E. Heerschop
Antwoordnummer 3139
3800 XA LEUSDEN
U kunt het door u ingevulde formulier ook digitaal insturen via ons Contactformulier. Klik bij ‘Bijlage’ op de knop ‘Bladeren…’ en selecteer vervolgens uw formulier.
Voor het melden van eventuele bezwaren*) of verbetervoorstellen kunt u gebruik maken van hetzelfde formulier.
Een toelichting aangaande de behandeling van klachten, bezwaren en verbetervoorstellen kunt eveneens onderaan deze pagina downloaden.
*) Voor het indienen van bezwaren tegen besluiten of resultaten wordt verwezen naar de bezwaarmogelijkheden zoals genoemd in de desbetreffende correspondentie (brieven, rapporten, uitslagenformulieren e.d.)
Downloads:
• Formulier indienen klachten, bezwaren of verbetervoorstellen
• Toelichting behandeling klachten, bezwaren of verbetervoorstellen